למרות המצב אנו פתוחים כרגיל עקב היותנו עסק חיוני. שנדע ימים טובים יותר!

אינטרקולר למגדש טורבו

אינטרקולר הוא רכיב קריטי במערכת הטורבו של הרכב. הוא פועל כמעין “מקרר” לאוויר החם שנדחס על ידי מגדש הטורבו לפני שהוא נכנס למנוע. הקירור הזה מאפשר לאוויר להכיל יותר חמצן, מה שמוביל לבעירה יעילה יותר ולעלייה משמעותית בהספק המנוע.

 

חשיבות קירור האוויר

  • צפיפות האוויר: כאשר האוויר מתקרר, המולקולות שלו מתקרבות זו לזו, מה שמגדיל את צפיפותו. אוויר צפוף מכיל יותר מולקולות חמצן ביחידת נפח, מה שמשפר את תהליך הבעירה.
  • יעילות הבעירה: ככל שהבעירה יעילה יותר, כך נוצר יותר כוח. אוויר קר יותר מאפשר בעירה מלאה יותר של תערובת האוויר והדלק, וכתוצאה מכך, עלייה בהספק המנוע.
  • הגנה על המנוע: אוויר חם מדי עלול לגרום לבעיות כמו נקישה במנוע, פיח והצתה מוקדמת. הקירור של האוויר עוזר למנוע את הבעיות הללו ומאריך את חיי המנוע.

יתרונות השימוש באינטרקולר איכותי

  • ביצועים משופרים: אינטרקולר יעיל יגרום למנוע שלכם לייצר יותר כוח ומומנט, מה שיתבטא בתאוצה מהירה יותר וזמני תגובה קצרים יותר.
  • הארכת חיי המנוע: קירור האוויר הנכנס למנוע מגן עליו מפני נזקי חום, ומאריך את חייו.
  • חיסכון בדלק: בעירה יעילה יותר תוביל לצריכת דלק נמוכה יותר, מה שיבוא לידי ביטוי בחשבון דלק נמוך יותר בסוף החודש.

בחירת אינטקולר מתאים לרכב שלי

בחירת האינטרקולר הנכון היא החלטה חשובה. ישנם אינטרקולרים בגדלים, צורות וחומרים שונים, והבחירה הנכונה תלויה במספר גורמים, ביניהם:

  • סוג הרכב: רכבים שונים דורשים אינטרקולרים בעלי מאפיינים שונים.
  • סוג מגדש הטורבו: סוג מגדש הטורבו ישפיע על גודל האינטרקולר הנדרש.
  • רמת השינויים ברכב: אם הרכב שלכם שונה באופן משמעותי, ייתכן שתזדקקו לאינטרקולר מותאם אישית.

טופ טורבו – מומחים במגדשי טורבו

צוות המומחים שלנו מתמחה בתיקונים והחלפת מגדשי טורבו. אנו מבצעים תיקונים והתקנות מקצועיות מתבצעת על ידי מכונאים מנוסים, תוך שימוש בכלים מתקדמים, זאת על מנת לוודא שהעבודה בוצעה כהלכה ותוכלו ליהנות מרכב בעל ביצועים מעולים, כולל אחריות מקיפה. 

שתפו חברים:

מאמרים נוספים

מגדש טורבו מתחמם

מגדש טורבו מתחמם

מגדש הטורבו הוא רכיב חיוני במנועים מודרניים רבים, המאפשר להפיק יותר כוח ממנוע קטן יחסית תוך שמירה על יעילות. עם זאת, בשל תנאי העבודה הקיצוניים

אינטרקולר של טורבו

אינטרקולר למגדש טורבו

אינטרקולר הוא רכיב קריטי במערכת הטורבו של הרכב. הוא פועל כמעין “מקרר” לאוויר החם שנדחס על ידי מגדש הטורבו לפני שהוא נכנס למנוע. הקירור הזה

מגדש טורבו כפול

מגדש טורבו כפול

מגדשי הטורבו מגבירים ומעצימים את תפוקות המנוע על ידי דחיסת אוויר, ומגבירים ומגדילים, הן את המומנט והן את הספק המנוע לטובת הפקת נצילות משופרת יותר

שיפוץ טורבו מחיר

שיפוץ טורבו מחיר

מחירו של מגדש טורבו נע בין כמה מאות לבין כמה אלפי שקלים, תלוי כמובן בסוג ובאם מדובר בשיפוץ או החלפה. מה עוד צריך לדעת על

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בוואטספ, נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן