תחזוקה מונעת למגדש הטורבו
כמעט כל רכב דיזל כיום נושא מגדש טורבו, שהולך ונכנס יותר גם לתחום רכבי הבנזין. עלותו של מגדש טורבו עשוי לנוע בין 3 אלף ל-
כמעט כל רכב דיזל כיום נושא מגדש טורבו, שהולך ונכנס יותר גם לתחום רכבי הבנזין. עלותו של מגדש טורבו עשוי לנוע בין 3 אלף ל-
אחת התקלות הנפוצות במערכות טורבו ברכבים היא מצב שבו הטורבו או חלקים ממנו רטובים משמן, או כמו שנקרא בשפת המכונאים – טורבו “מזיע” או טורבו
עם הזמן יצרניות רכב רבות מייצרות רכבים בעלי מגדש טורבו – עם ביצועים משופרים, חיסכון בצריכת הדלק ויתרונות נוספים, , מה שהופך את הטורבו להיות
במידה ומגדש הטורבו עושה בעיות ראשית מומלץ לקחת את הרכב לבדיקה במוסך התמחה בתחום הטורבו. במקרים מסוימים ייתכן כי מדובר בתקלה שניתן לתקן באופן פשוט
אחד מהרכיבים המכאניים בכל כלי רכב זהו מגדש הטורבו. מדובר במדחס אוויר שנמצא בתוך שבלול. הוא מורכב משתי טורבינות אשר מחוברות אחת לשנייה בצורה סיבובית.
מגדש הטורבו הינו רכיב מכאני – מדחס אוויר אשר מורכב משתי טורבינות הנמצאות בתוך “שבלול” אשר מחוברות אחד לשניה באופן סיבובי. המגדש משפר את הביצועים
מה זה טורבו דיזל? הומצא בתחילת המאה ה-20 (1922 המנוע דיזל הראשון הועלה לכביש) ושימש תחילה לספינות נוסעים. ההבדל העיקרי בין מנוע דיזל לבין מנוע
מנוע טורבו בשילוב גיר אוטומטי אתם עומדים היום לקנות מכונית חדשה ולא לגמרי בטוחים איזה רכב יכול להתאים לכם? אם כך, כדאי שתדעו שיש מגוון
בישראל כמו בכל שאר מדינות העולם, מורגשת עליית המחירים הגבוהה של הדלק, ולא מפתיע שיותר ויותר חברות ומדינות מנסות למצוא פתרונות אחרים להנעת הרכב –
צרו קשר עוד היום
לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית בוואטספ, נא מלאו את מספר הטלפון שלכם